25.3.08

Ursäkta röran, vi bygger om

Jaha. Nu är jag kär, gravid och snart gift. Nejdå, inte riktigt men det har hänt en hel del sen sist. Som sig bör enligt karmas alla lagar har jag haft det rätt hett om örsnibbarna. Tufft att ligga som man bäddar men i slutändan vart det så mycket skönt ligga att det var värt det.

Kvällen med alla blev så klart en katastrof men det är inget vi behöver diskutera. Det enda ni vill ha är smaskigheter så ni kan masturbera.

Kukar i alla hål och porriga skrovmål.

Nej nej, nu ska jag inte vara den cyniska slampa jag är, istället ska vi låtsas att jag är gravid, snart gift och kär.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att vi inte får höra om din kväll med alla. Hade ju velat läsa om det och just masturbera lite.

Anonym sa...

Håller med, kan du inte berätta alla smaskiga detaljer

Anonym sa...

Jag tycker oxå att det hade vart skönt att få höra alla detaljer om din kväll. Låt oss som inte va me få nått att tänka på så här på fredags em när jobbet känns tungt och snoppen halvhård.

Anonym sa...

grattis till bebisen, då! om vi nu ska vara såna (=låtsasgravida, snart gifta och osnuskiga. svennigt)

Anonym sa...

Älskade det här inlägget. Poetiskt.