23.10.09

How do you like them lemons?

Minns en stilig man jag fick med mig hem efter en vild utekväll. Han var äldre med de sedvanliga gråa stänken vid tinningarna. Han hade spelat rugby som ung och var fortfarande stark i kroppen, vältränad för sin ålder. Medan jag hällde upp mina sista droppar från Auld Rare berättade han om hur han som ung tjänade pengar genom att rengöra överklassens pooler. De rika hemmafruarna brukade erbjuda honom lemonad och undra om han inte skulle ta av sig tröjan. Han berättade att han hade varit alldeles för blyg som ung för att nappa på deras inviter.

I fyllan och villan fann jag historien bedårande. Jag räckte över glaset med whisky och sa åt honom att dricka sin lemonad och omedelbart ta av sig tröjan. Han flinade brett, fumlade av sig sin juristskjorta och kladdade ivrigt på mina bröst. Vi grovhånglade och han började torrjucka mot mitt ben. Den lilla livliga leken slutade med att han kom i sina byxor.

Innan han gick tackade han mig för att jag fått honom att känna sig ung igen, och jag honom för att han fått mig att känna mig billigt mogen.

9 kommentarer:

F sa...

Alltid lika fint att läsa dig.

Anonym sa...

En gubbe? Eller en hund?

Lust och Fägring sa...

Det kan inte alltid vara trevligt väl?

Inte så många hundar som benämns 'man' och som har byxor men whatever floats you boat dude.

Anonym sa...

Lemon incest

Lust och Fägring sa...

Lemon ZEST heter det.

Anonym sa...

Hahahahahahaha... ZEST är det ju!

Mia sa...

Ja för vissa är det tydligen lätt att blanda ihop. Alltså folk är så KORKADE.

Anonym sa...

z'est vrai

Dr. Strauss sa...

Insikt är det första steget mot tillfrisknande.