20.12.07

A roll in the hay

Nätterna med Räven var roliga. Han var oberäknelig och nyfiken. Två underbara egenskaper i en kavaljer. Vi skojade friskt med andra och oss själva. Hans skratt är klingande och fungerade utmärkt som parningsläte. Det kommer kanske inte som en överraskning att vi låg med vandra. Många gånger. Den stora överraskningen var att när morgonen kom låg vi kvar. Paniken som brukar komma över mig efter att ha kommit kom inte. Han drog inte ifrån mig eller i mig och då kunde jag vara kvar där naken under lakanen. Han ville inte veta mer än jag ville berätta och han förtäljde inget annat än det jag frågade om. Såhär i efterhand har såklart saker och ting förlorat lite av sin glans men minnet av hans glansiga ollon får det fortfarande att tindra i mina ögon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men åh... vad du skriver sällan nu för tiden=(
Kom igen o delge oss nyfikna vad som händer i ditt liv=)=)=)

Lust och Fägring sa...

Hej Skutt, tack för visat intresse. Nu är jag tillbaka igen och ska delge de smaskiga och taskiga detaljerna.