3.7.09

Beggars can't be choosers

Fransmannen var trött. Jag var däremot långt ifrån mätt. Kommer sällan på tanken att tigga, jag har nämligen inga problem med att ta saken i mina egna händer. La mig på min sida av den fluffigt fina hotellsängen och sträckte mig efter en sovmask. Innan jag täckte mina ögon tog jag fram den rosa kaninen, som givetvis hade följt med på färden. Sakta men säkert förde jag in den och kände de kittlande kaninöronen mot klittan. Det surrade sött. Jag stönade tyst och lakanen prasslade av hur jag vred mig under vibrationernas makt.

Jag hör hur Fransmannen vänder på sig. Han undrar barskt vad fan jag håller på med. Jag svarar att jag fantiserar om att han står över mig runkandes, att jag kan känna värmen av hans kuk mot min kind samtidigt som det värker i vätan mellan mina lår. Jag viskar att jag även fantiserar om att han spiller sin säd över mitt ansikte, över sovmasken och att saltsyrliga stänk landar på mina läppar och haka.

Det dröjer inte många sekunder innan jag känner en hård lem mot nästippen. Han runkar, han flämtar, jag kommer. Jag kommer för mig och för honom. Och medan jag krampar runt kaninen känner jag hur heta droppar landar över min hals och mina bröst. Han kladdar av det sista mot min underläpp.

Innan jag somnar hör jag honom säga att jag är den sexigaste kvinna han någonsin mött.

6 kommentarer:

F sa...

Du är då den sexigaste kvinna jag någonsin läst.

Lust och Fägring sa...

Smickrare där.

Jakob sa...

Det här var otroligt upphetsande och otroligt vackert beskrivet. Du är vad man kallar "en diamond in the rough" här i bloggsfären.

Lust och Fägring sa...

Otroligt!

reg sa...

Jag blev kåt

Lust och Fägring sa...

Min reaktion också.