18.7.09

Presenting

Senast han var hos mig spenderade vi mycket tid i soffan. Jag har en stor soffa. Innan han anlänt hade jag tänkt ut ett hörn som jag ville att vi skulle knulla in, knulla in ordentligt. Medan han gick iväg med några tallrikar till köket drog jag snabbt av mig mina byxor och trosor. Sen satte jag mig på knä i soffan med framsidan av kroppen vänd mot soffryggen. När jag hörde honom kliva tillbaka in i rummet svankade jag duktigt över kuddkanten.

Han morrade åt synen av mina släta läppar, tog ett hårt grepp om mina höfter och numera vet jag hur min tapet smakar.

10 kommentarer:

Anonym sa...

That's my girl.... *grin*

Cx

Anonym sa...

"hur min tapet smakar"- helvete vad het du är kvinna.

Mia sa...

Förstår knappt hur du menar med tapeten men det är grymt upphetsande ändå. Du har talang girlfriend!

Lust och Fägring sa...

Am I making you proud sweetie? *coy smile*

Mmm... så het att tapeterna trillar ner.

Skulle inte kalla det talang direkt.

Anonym sa...

You always make me proud... amongst other things. *wolf grin*

Cx

Lust och Fägring sa...

Sträcker lite på mig, särar lite på mig.

Anonym sa...

En uppsträckning kan ta sig flera former... att vara isär likaså.

Det finns en plats i mitt hjärta för dig - får jag plats, i dig, månne?

Cx

Lust och Fägring sa...

Vill du ha hjärterum eller stjärterum?

Anonym sa...

Måste jag välja....?!?

Cx

Lust och Fägring sa...

Äsch, det sägs ju att om det ena finns så finns det andra... Undrar dock vad du föredrar.