6.11.09

Jung och fin

Drömde om den främmande, regndoftande mannen inatt igen. Den här gången hade han ett ansikte. Vi hade just haft högljudd vuxensex i mitt gamla flickrum och jag låg överläppssvettig mot hans nästintill hårlösa bröst. Han tittade på mig med sina isblåa ögon. Det var något rovdjursaktigt i hans blick. Plötsligt kom min mamma in genom dörren för att säga att middagen var klar och han skällde ut henne för att hon störde. Hans mörka röst ekade mot de gammelrosa väggarna. Hon drog snabbt igen dörren och lämnade oss, hon som alltid brukar ha svar på tal. Jag vart först förvånad av hans ton och sedan rasande. Försökte stiga upp men han höll ett fast grepp om mina axlar och lät mig inte lämna sängen.

Blev kvar hemma låtsassjuk hela dagen. Fint det.

3 kommentarer:

Dr. Strauss sa...

Jadu, gissa om det här fick det att vattnas i munnen på mig!

Dr. Strauss sa...

Jadu, gissa om det här fick det att vattnas i munnen på mig!

Lust och Fägring sa...

Haha ganska uppenbart.