14.11.09

Skala

Duschar av mig vid bassängskanten. Den blöta motionsbaddräkten smiter åt. Musklerna är trötta. Badhuset är ganska tomt på folk vid den här tiden. Tanten med badmössan simmar lugnt. Det sitter två killar i bubbelpoolen och vilar upp sig efter ett hårt simpass. Jag har sett dem förut. Jag märker att den ena sneglar på mig. Jag vrider och vänder så han kan få sig en ordentlig titt. Sen låter jag först det ena, sedan det andra axelbandet glida ner. Kullarna är duktigt exponerade.

När jag märker att även den andra killen tjuvkikar vänder jag mig mot duschen och drar ner baddräkten till midjan. Jag tittar inte på killarna men vet att de tittar på mig. Bröstvårtorna är hårda. Jag masserar sakta under vattenstrålen, flinar lite för mig själv. När jag känner att det får räcka drar jag bara upp banden igen och går till omklädningsrummet.

3 kommentarer:

.perpotator sa...

du lät dom plaska omkring på det grunda lite, kan man säga

Lust och Fägring sa...

Plaska gjorde jag sen när jag kom hem.

The Drifter sa...

Underbart, å tänk om man fått se....