20.5.08

Galoppera med mig

På senare tid har fantasierna kretsat kring att rida en ståtlig kuk. Att få gränsla och sedan bara glida ner. I fantasin ligger killen på ryggen med händerna bakom huvudet och flinar. Hans hungriga blick flackar fram och tillbaka över mina nakna bröst. När jag väl särat på knäna och börjar närma mig ollonet med den våta öppningen tar han tag i mina höfter och drar mig ner över honom. Den trånga passformen gör att vi flämtar. Han bottnar och för ett ögonblick är vi så nära det bara går. Sakta glider jag upp och det kittlar i magen. Hans händer kupar brösten. Sen ner och det är så skönt att jag måste bita mig i läppen. Upp och han viskar att jag inte får lämna honom. Ner och han stönar. Upp och ner, om och om, tills vi inte längre kan kontrollera tempot.

I bakgrunden hörs:

I spy with my black eye
A vicious world and a vicious ride
We're gonna dance with the devil tonight
Shaky shake in the pale moonlight.

And if you ever get hopelessly poor
Even if you lose it all
I just know I'm gonna love you more
I just know I'll love you more

Ride my wild heart
You can take it anywhere you want
Ride my wild heart
Nothing's ever gonna keep us apart
Ride my wild wild heart

There's a million things that I shouldn't do
Stay out of trouble
Keep my head out of the blue
I wanna do them all with you
I wanna do them all with you

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar, älskar den där låten. Älskar, älskar din blogg!

Anonym sa...

Rida rida ranka. Vill att någon ska svanka.

Lust och Fägring sa...

Men vad trevligt med folk som är så kärleksfulla.

You are a poet, and I didn't even know it.