3.5.08

Man under däck

Det rann längs låret när jag zombielikt följde Militär nedför den smala trappan som ledde under däck. Hytten var varm och trång. Jag la mig på bädden och såg på medan han krängde av sig tröjan. Han slog armbågen i oljelampan och svor. Jag fnissade åt hans smärta och njöt till fullo av åsynen hans bara överkropp i det fladdrande skenet. Jag känner hur musklerna i underlivet spänner sig reflexmässigt när skuggorna dansar över hans mejslade mage.

Han knäppte målmedvetet upp gylfen och ut studsar en av de vackraste ståkukar jag sett. Var bara tvungen att känna den mot min kind, så jag kravlar ner mot den och låter den vila mot sidan av mitt ansikte. Tittar upp och ser att Militär blundar. En hårtest ramlar fram från bakom mitt öra och smeker hans lem. Han ger ifrån sig en djup suck.

Det att jag sedan använder försatsen som läppglans frammanar ett stön. Jag tittar upp igen när han glider in mellan mina läppar och han lyfter de tjockfransade ögonlocken. Våra ögon möts precis när tungan min slickar den lilla dalen i ollonskåran.

Tre sekunder senare rycker han till och sprutar en sats som till största del hamnar på min haka.

Hakan liksom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, en sekund snabbare än magnus uggla... ;)

Anonym sa...

AJdå. Så kan det gå!

Lust och Fägring sa...

Japp en HEL sekund. Long time no see D. Don't be a stranger now you hear.

Ajdå? Nejdå. Det gjorde inte ont.

HR sa...

Girl.. jag verkligen gillade det där med försatsen som läppglans. Lysande.

Lust och Fägring sa...

Den bästa läppglansen som finns.