6.5.08

Vart tar tiden vägen?

En massa forskning är i slutfasen och stämningen på jobbet är uppskruvat. Solen skiner in genom våra fönster men vi stirrar bara blint på skärmar och hoppas på signifikans. Pressen och stressen gör andra slitna men jag blir mest bara kåt. Det är lite konstigt det där.

Kom hem och tog en lång dusch i alldeles för hett vatten. Huden blev alldeles rosig. Det var härligt att dra in ångan genom borrarna. Fick en knäpp och cirklade runt runt med bröstvårtorna mot det kalla kaklet. Skrattade lite åt min egen fånighet. Tog fram min vattentäta vibrator och kom gång på gång på gång. Måste ha hållit på en bra stund för när jag kom ut var fingrarna som russin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen ditt sätt att skriva. Det är hackigt men samtidigt med flow. Svårt att förklara. Det är naivt och samtidigt så sofistikerat. Tackar väl för orden.

/Space cowboy

Lust och Fägring sa...

Tack och samtidigt inte. Skönt att veta att man i rymden kan höra mig skriva.