16.5.09

Bawsten

Ibland saknar man det som skulle kunna varit mer än det som faktiskt varit.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland saknar man också det som man trodde var...men som aldrig blev...

Lovely

Lust och Fägring sa...

Men om man bara trodde, var det verkligen då? Och kan det ens bli?

Anonym sa...

...eller så var det en som trodde..och bara en som gav..så hur skulle det kunna bli?

...men visst kan man fråga sig om det verkligen var...

Lovely

Lust och Fägring sa...

För mig var det bara jag som trodde, bara jag som gav, så det var inget.

Anonym sa...

...precis vad jag upptäckte också...

så det var inget...

tur att det inte blev något barn av det som inte var..

barnet hade fått namnet; Ingen

Lovely

Lust och Fägring sa...

Ingen Alls...

Anonym sa...

en av de absolut hårdaste insikter jag gjort...

besviken, bedragen, besatt


Lovely

Lust och Fägring sa...

Hårda insikter gör ont.

Anonym sa...

hårda insikter ger andra utsikter...

*fnissar*

Lovely