22.8.09

The bitch went nuts

Rika Flickan ringde och propsade på att ha med mig ut i natten. Hon skulle bjuda på allt och hon hade några nya män hon ville presentera. Tog mig ur sängen och började förbereda mig för en dusch. Hasade ner mjukisbyxorna, drog av mig t-shirten och tittade mig i spegeln. Måste ha slarvat av mig maskaran igår för jag var alldeles svart runt ögonen. Jag såg trött ut, lite rouge skulle behövas innan jag var presentabel. Tvättade ansiktet och hade redan hunnit beställa den första drinken i huvudet innan jag insåg att det här var inte det jag ville. Gick ut från badrummet och stängde av mobilen. Hoppade prompt tillbaka i sängen.

Just nu går tankarna till Författaren, en bekant från längesedan. Han hade skrivit en del manus i sina dagar, fast nu för tiden läser han mest andras alster tror jag. Jag minns att jag tyckte att han var intressant och sexig men att han var mest upptagen med att tycka synd om sig själv. Jag fantiserade ofta om att sära och sätta mig på hans ansikte, allt för att få tyst på hans gnäll.

Inga kommentarer: