9.8.09

Father, son and the holy ghost

Jesus hänger kvar. Har inte riktigt förstått vad det är han jobbar med, någon sorts import/export är allt jag fått ur honom. Båten hans var ju riktigt fin och av Patekklockan att dömma förstår jag att det går bra nu. Han tycker att det är roligt när jag bråkar på honom och presenterar mig som "smart as a whip," vilket stör mig av någon anledning. Han har inte mycket till stil men det är något särskilt med hans mörka ögon, de har nog sett en del. Idag ska vi tydligen på utflykt. Ingen aning om vad han planerat. Han envisas med att erbjuda mig tropiska upplevelser, så det är väl bara att tacka och ta emot.

8 kommentarer:

Br. sa...

Tacka och ta emot, han låter spännande, eller har jag fel...? ;)

Lust och Fägring sa...

Jo... minst sagt.

Anonym sa...

Åter i civilisationen efter två veckors safari. Är det en slump att Madonna har skaffat sig en Jesus, hon med? Eller har jag avslöjat din verkliga identitet......?

*flin*

Cx

Lust och Fägring sa...

Haha jag är ingen Madonna. Hur blir man en av dina Big Five?

Anonym sa...

Vem säger att du inte hör dit? Elefant, buffel, rödhåring, giraff och lejon.

Cx

Lust och Fägring sa...

Rödhåringar ska man akta sig för har jag hört.

H.R. sa...

De ska vara eldigt, brännheta har jag hört, klart man ska passa sig om man inte vet hur man gör dem blöta.

Lust och Fägring sa...

Passa sig var orden.