12.9.07

Guldlock

Doktoranden verkade nervös när han öppnade dörren. Som om han hade något att dölja. Jag kan vara riktigt misstänksam ibland. Inget jag kan rå för, det är bara något livet har lärt mig att vara. Vi slog oss ner i hans nedsuttna soffa och jag pladdrade på om dittan och dattan som hänt under sommaren. Han försökte i alla fall se ut som om han lyssnade. Jag satt och återberättade någon halvlustig anekdot om en rasta mack och plötsligt smeker han med handen över min kind. Jag tittar på honom lite under lugg och sen fanns det inte mycket mer att göra än att hångla. Det var ett annorlunda hångel än våra tidigare. Han tog sig tid att retas. Jag lät honom veta att jag gillade det. Konstrasten mellan hans brunbrända händer och de mjölkvita delarna av min kropp fascinerade mig. Han följde konturerna av min mun med ett finger och pressade sen in det mellan mina läppar. Jag slickade och sög på det. Hans andra hand letade sig in under byxlinningen. Det var extra härligt att suga och rida hans fingrar. Det efterföljande sexet var skönt, helt annorlunda jämfört med Kostymens knullkonster.

Jag har hittat för mjuk och för hård. Nu väntar jag på just right. Sen väntar jag även på ett password please. Mejl me.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite dirty som vanlig...det gillar jag.

http://lostthere.blogspot.com/

Anonym sa...

Hon är allt annat än vanlig!

Lust och Fägring sa...

Jag förstår nog inte vad det är som är så dirty? Vad betyder det "egentligen"?

Jag är vanligare än man kan tro.