6.9.07

I hetaste laget

Har haft det hett, hett och hett igen. Kostymen bjöd med mig på en resa och jag har fortfarande dimmiga ögon. Han gillar det där med att sexa i offentliga miljöer. Själv är jag lite blyg av mig. Hade svårt att släppa loss ordentligt i början men han har nog knullat blygheten ur mig. Gillade att vara hans i ett par dagar. Jag var hans och han var min. Han vill nog vara min mer. Han skickar sötsliskiga ord till min mobil men ikväll ska jag vara med Doktoranden. Jag har missunnat honom den senaste tiden. Jag vill också såklart få en rapport om hur det är med Handledaren och Professorn innan jag intar labbet igen. Jag gillar att vara förberedd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så dirty.

http://lostthere.blogspot.com/

Anonym sa...

Dirtilicious. Underbar läsning. Du är unik.

Anonym sa...

Smutsiga tankar väcks.

Lust och Fägring sa...

Jag får väl ta en dusch.