6.2.08

Eggande diskurs

Sen en tid tillbaka har jag mejlat en del med vad jag tror är en karl. Vi träffade varandra lite på måfå ute i cyberrymden. Det visade sig rätt snart att vi hade ett gemensamt intresse för erotik. Kanske inte världens sammanträffande om man tänker på alla pervos det finns, de flesta gillar väl någon form av sex antar jag. Grejen är den att den här människan och jag har en så likartad smak vad det gäller de sensuella detaljerna kring det hela att det nästan är lite skrämmande.

Jag analyserar gärna sönder saker och ting. Att ifrågasätta och förstöra är ju lite min grej. Sen filosoferar jag också, frågar mig löjliga saker som: om han är jag, vem är då han?

Runt, runt snurrar tankarna i min lilla skalle.

Ibland får jag för mig att mannen i fråga inte finns utan bara är en skapelse, min alldeles egna Frankenstön.

Did anyone say God complex?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Yessssss me me me me me...

Anonym sa...

Frankenstön? HAHAHAHA

Anonym sa...

Frankenstön verkar intressant!

Anonym sa...

är det du på de fina bilderna?

Lust och Fägring sa...

Jaaaaaa du du du du! Det ligger något i det tror jag.

Skratta du bara.

Han är väldigt intressant. Alltså så intressant att intressant bara är förnamnet.

Vem är du vem är jag? Det här är levande charader.