23.2.08

Party party

Ligger bakis och fingrar på det mystiska brevet. Jag och Dalkullan coruminerade och drack två flaskor vin.

Vi diskuterade om det nog inte är så att författaren tror att det är självklart att jag vet vem han är. Men nu är det ju "tyvärr" så att det inte är så självklart. Vi bestämde också snabbt att jag inte kan gå runt och fråga rakt ut. En sådan inkvisition skulle nog leda till en del rabalder. Om jag minns rätt så tror jag att vi kom fram till att jag ska gillra en fälla. Mer om det sen.

Ikväll ska det festas. Galleriöppning följd av drinkbjudning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm lägg ut en liten musfälla vet jag!

Anonym sa...

Men åh vilken härligt smaklös kommentar!

Lust och Fägring sa...

Musfälla? Haha.. That is what got me in this mess in the first place!