25.2.08

When I think about you I touch ________

Uteblivet ligga i helgen har gjort mig grinig. Förbannat vad lite kåtma kan göra en galen. Satt och hade allmänt olämpliga tankar hela dagen. Kom hem till ett mejl från Frankenstön. Han är i stan. Bara tanken att han rör sig på samma gator får mig att bita mig i underläppen. Han försökte inte få till något möte vilket gör honom bara mer attraktiv. Han hintar dock om att han ska tänka syndiga tankar om mig när han kommit till hotellrummet.

Att två personer som aldrig mötts ligger och onanerar och tänker på varandra, samtidigt i samma stad, patetiskt eller poetiskt?

16 kommentarer:

Anonym sa...

Svår fråga... lutar åt patetiskt.

Anonym sa...

Jag tycker att det är lite poetiskt ändå. Att man inte bara rushar allting. Fortsätt att brevväxla ni.

/M

Anonym sa...

Inte bara ni som har en "skön" stund, inte när man läser denna blogg i alla fall :)

Lust och Fägring sa...

1-1 står det alltså nu. Spännande!

Alla borde uppmuntras till sköna studer. Världen skulle nog se lite annorlunda ut om det var så.

Anonym sa...

Kan bara hålla med, och tänk vad mycket roligare världen skulle vara om alla tjejer var lika frigjorda och skrivglada som du :)

Anonym sa...

Vad fan hänf m Luther? Promiskuösa kvinnor (och män för den delen också) ger jag inte mkt för.

Lust och Fägring sa...

Och alla killar borde också vara mer frigjorda och skrivglada skulle jag vilja tillägga.

Det beror helt på vilken Luther du syftar till. Om du undrar vad som hände med Martin Luther så kan jag bara tala om att han led under sina sista år av förstoppning, hemorrojder och brus i öronen. Om det nu berodde hans inställning låter jag vara osagt.

För övrigt så behöver man inte vara billig bara för att man är promiskuös.

Anonym sa...

Inte?

Anonym sa...

Inte?

Lust och Fägring sa...

Det kostar att ligga på topp.

Anonym sa...

Alla dina svar på tal får mig verkligen att le. Alltid lika skön. Bedårande!

Anonym sa...

Skulle svaret "Det kostar att ligga på topp" liksom vara något slags dräpande svar?

Oj.

Anonym sa...

Dräpande sa jag inte. Tycker att det var ett skönt sätt att svara på "promiskuösa ger jag inte mycket för."

"Det kostar att ligga på topp" tror jag används lite ironiskt här- en klyscha som signalerar att det är dax att sätta punkt för "diskussionen."

Orka ödsla tid på Lutheraner liksom.

Lust och Fägring sa...

Härligt att det pågår någon sorts textanalys här bland kommentarerna. Skulle vara trevligt om folk bara mödade sig att hitta på ett alias så man vet vem som talar med vem om vad osv.

Anonym sa...

...myself! ;-) ...med Divinyls!
Att inget kommit på eller vetat om det tidigare! :-)

Förstår verkligen att 2 personer som aldrig mötts kan ligga o tänka på varandra och onanera...

Tycker det verkar som du och jag är i ungefär samma sits (sort of iaf) när det gäller The Sex-thing.

Även om jag är man så kan jag definitivt förstå dig när det gäller suget...!

Pedro

Lust och Fägring sa...

Haha äntligen någon som fyller i där det fattas Pedro ;)