6.4.08

Kalla det vad du vill

Efter att ha nästan stirrat mig blind på Fotografens blanka och lagom ådriga kuk bestämde jag mig för att försöka förföra honom. Visst har det varit fint att umgås utan sex men den porriga bilden har inspirerat en hel del snuskiga fantasier. Jag bestämde mig för att det bästa stället för lite sensual seduction vore hemma hos mig så jag ringde och bad honom komma över till kvällningen. Efteråt fick jag lite panik eftersom jag inte är så hemma på det här med förförelse. Är oftast rak på sak och bara sticker ut min bak men Fotografen är av ett annat virke. Han har ett gentlemannamässigt sätt som just nu känns rätt.

Jag tog ett bad med tända ljus och drack ett glas rött. Smorde in mina nyrakade ben med Kiehl's och duttade lite Opium. Jag bestämde mig för ett kort sidennattlinne i cremevitt. Mina rosa bröstvårtor syns igenom det tunna tyget. Håret är lite lockigt då det fått självtorka. Det är pirrigt och jag häller upp ett glas rött till. Jag ska precis ta mig en klunk då det knackar på. Jag studsar upp ur soffan med glaset i handen och tar raska steg mot dörren. I min iver snubblar jag till på mattkanten, vinet skvalpar över och en stor skvätt av den röda vätskan hamnar på brösten och på magen. Typiskt.

Jag öppnar dörren och Fotografen tittar storögt på mig. "Jag spillde visst lite" säger jag med ett leende. "Jag ser det" säger han. Vi står ett tag i dörröppningen och bara tittar på varandra. Han är återhållsam och stiligt klädd som alltid och jag står där sullig och kåt. Mitt ena axelband åker ner och han drar försiktigt upp det igen med pekfingret. Hans lätta beröring får håret i nacken att resa sig. På den vägen var det.

Blundar jag och suger lite på underläppen kan jag förnimma precis hur det kändes när hans "penis" trängde in i mig.

Inga kommentarer: