29.4.08

Fråga stjärnorna

Kväll fyra dracks det vin. Vin som inhandlats i Contignac. Vi la till i en liten hamn och det var stjärnklart. Militär försökte imponera på mig med sina astronomikunskaper. Pekade ut dittans bälte och dattans Karlavagn. Jag ooade först storögt och pekade sen ut Deneb, Altair och Vega. Han lägger armen om mig och skakar på huvudet. "Jag borde ha förstått att man inte kan lära dig något" säger han låtsasuppgivet.

Hans skämtsamma betoning på l:et i lära kittlar mina hörselgångar, vilket sätter hela min skalle i gungning och jag drar honom intill mig. Vi grovhånglar sen en bra stund där uppe på däck.

Han pressar ner mig i sittdynorna med sin tyngd och det är hopplöst att försöka hejda mina höfters rytmiska rörelser. Han pressar sin mun mot min hals och klämmer hetsigt på mina bröst. Det är så skönt. Jag särar mer än villigt på mina ben och han utforskar andra regioner. Vi båda andas tungt. Mina stön agerar katalysator för hans stön, som i sin tur framkallar fler av mina stön och vi sugs in i upphetsningen. Allt blir suddigt en stund, sen inser jag att jag faktiskt ligger på rygg i en fullriggare med en jävligt sexig Militär som ivrigt slickar min fitta. Den tanken framkallar darrningar längs låren och han får hålla i sig ordentligt för kunna avsluta sitt uppdrag. Han gör en sista tungattack mot klittan och jag känner hur fittan börja rycka okontrollerbart. Han lapar förnöjt i sig fittsafterna och pressar in tungan djupt, djupt. Jag känner på cellnivå hur hela min kropp slappnar av. Han ställer sig upp och lutar sig över mig. Det blänker lite kring hans mun. Han tar min hand och leder mig under tystnad till hytten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Missed you missy!

Anonym sa...

Hmmmm mmmm mmmmm smaskigt god du.

/Nils

Anonym sa...

Men alltså. Hur vem och när? Jag vill bara ha mer mer mer.

Lust och Fägring sa...

Men vad rart av dig att säga det.

Naggande.

Det kommer mer.