8.4.08

Klicka mig matt

Sov inte många timmar i natt. Fotografen har en stor aptit på sex. Han hungrar efter min kropp på ett stundtals överväldigande sätt. De få stunder han är slak vill han fingra, smeka och slicka. Han har nog lyckats kyssa varenda millimeter av det jag har att erbjuda. 

Helt utmattad vaknar jag och ser att han står naken vid fotändan av sängen och pillar på sin Lomo. Jag gömmer mig instinktivt. "Men ge dig!" skriker jag från under duntäcket. Han skrattar och börjar dra lite i min fot. "Jag måste få ta en bild på dig nu" säger han och rycker i mina tår. 

Han gräver bestämt fram mig och klappar min kind. Hans stora ögon lyser allvar. Han lyfter kameran och jag kan inte förmå mig att protestera mera. I just det ögonblicket var jag hans och nu har det förevigats. Skumt. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då är det bara att börja leta på nätet efter hans blogg då. ;-)

Anonym sa...

Bäst du undviker honom lite nu då, så du inte blir vek : )

ast å andra sidan, vill du bli vek så good for you.

Lust och Fägring sa...

Hej Döden! Happy hunting!

Åh vek är jag ju alltid!