3.4.08

Kuk heter det väl?

Bedårande är inte direkt den första tjejen jag haft casual sex med. Jag var rätt nyfiken av mig som tonåring. Tror stenhårt på det här med att alla är mer eller mindre bisexuella. Sen växlar det här med less och more lite efter behag för mig. Har varit rätt less på more ett tag men är någon tillräckligt bedårande, eller om jag är tillräckligt kåt, så vill jag bara ha more more more. Efter att ha sett en ännu yngre Handledare på bild i Bedårandes hall kände jag dock bara att jag ville ut ut ut.

Under skammens promenad var det svårt att lägga det pussel som var festen a la Alla. De flesta av bitarna var fortfarande frågetecken. Var Handledaren på middagen? Vet inte, jag såg ju inte en skymt av honom. Kan Bedårande verkligen vara hans syster? Jag har ett vagt minne att han nämnt en syster som precis flyttat hem från utlandet. Varför var Bedårande på festen? Det berättade hon aldrig, hennes tunga var upptagen med annat. Jag har inte sett till någon ur familjen Knullbar under veckan så vi får väl se vad som händer och fötter.

På senare tid har jag mest roat mig med Fotografen. Han är så sjuk att det finns inte. Han gillar att läsa högt för mig. Vi har inte knullat än men helt ur det blå messar han en bild på sin erigerade penis. Jag rodnar så fort jag tänker på det (mest för att han faktiskt använde ordet "penis").

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh... You tease me just to please me. Igen. Jag skulle lätt bli medlem i din fanclub. Mvh Mic

Anonym sa...

Ja K U K och inget annat och min blir alltid lite styv av en inblick i Fägringen.

/F