11.6.07

Abstinens

Nu lider jag av abstinens. Det är inte kul. Abstinensen tillsammans med vansinnesvärmen har förvandlat mig till ett frustande våp. Jag kom på mig själv med att luta mig över disken och ge den 16-åriga sommarjobbaren på kiosken en glimt av mina bröst. Ej godkänt. Dessutom tar jag på Folk hela tiden. Låter handen vila på hans axel eller klappar honom på ryggen. Folk börjar nog undra.

Jag sitter vid skrivbordet, lindar mitt hår runt ett finger och tuggar tuggummi. "En smackade slampa är en vacker syn" hör jag en röst säga.

Professorn ler mot mig och drar in mig på hans kontor. Det är svalt inne på hans rum. Törstig som få häller jag i mig ett glas vatten. Klantig som få råkar jag spilla lite på kjolen. Några droppar rinner nedför hakan. Kåt som få är Professorn strax där och ska slicka upp. Det märks att även han påverkats av vansinnesvärmen. Hans ögon är glansiga. Han drar och sliter. Jag trycker ner honom i kontorsstolen. Han knäpper upp och släpper fram ett praktstånd. Jag vänder mig om och hasar upp min kjol. Det är för varmt för trosor. Han låter några ivriga fingrar massera slidöppningen bakifrån men jag är redan våt. Vaknade våt. Drömde om abstinensen. Jag sänker mig över honom och försöker knulla bort min frustration. Stolens knarrande gör mig lugn.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fröken har gått och blivit beroende. Inte alls bra. Det bästa är nog att sluta "cold turkey". Man vill inte fastna i någons nät.

/Hook

Anonym sa...

Lugn haha... eller nått!

Lust och Fägring sa...

Jag vill inte sluta. Man måste vilja sluta.

Hmm.. eller kanske inte lugn men ja...

Anonym sa...

Nu har JAG abstinens! D

Lust och Fägring sa...

Smickrare