5.6.07

Välkommen tillbaka

Mina kära sömnproblem har återvänt. Allt är som en dröm igen. Efter några dagar utan speciellt många sovtimmar var jag så dåsig att jag nickade till framför datorn i labbet idag. Doktoranden kom med kaffe efter kaffe men det hjälpte inte.

Handledaren var grinig. Han kom och satt sig brevid mig och pekade på skärmen medan han gav mig en uppläxning om vikten av att sifferkombinationerna blir rätt. Jag vet mycket väl hur viktigt det är att siffrorna blir rätt.

Han sa mitt namn i samband med utskällningen. Det gav mig rysningar. Han luktade sådär sött igen. Jag funderade på hur hans underarm skulle smaka ifall jag slickade på den. Jag såg framför mig hans förvåning om jag bara hade lutat mig fram och låtit tungan blöta hans hud.

"Det är viktigt att du koncentrerar dig och låter bli att slicka på min arm" tyckte jag mig höra honom säga.

Det sa han nog inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hhahahaha

Jag tycker definitivt att du ska slicka på honom.

Lust och Fägring sa...

Målet är snarare att få honom att vilja slicka på mig. Nej vad säger jag? Det är inte alls målet. Inte alls målet. Inte ett endaste dugg målet. Nej, nej.