9.6.07

Vansinnesvärme

Den här värmen får verkligen lusten att sjuda. Känns som att underläppen konstant är svullen i väntan på att bli nafsad. Låg hemma och kände mig ensam och allmänt misslyckad igår. Sen ringde Retep och bjöd ut mig på middag. Det var ett tag sen vi sågs. Han har varit utomlands och byggt skolor åt fattiga tror jag. Det kändes lite kontinentalt att sitta ute och äta middag klockan halv elva. Efter ett par svalkande öl la han handen på mitt knä. Sen tittade han konstigt på mig och kallade mig en förbannelse. Han sa att han hade tänkt på mig medans han varit borta, att han legat i sitt tält och runkat och tänkt på min stjärt. Jag tog några klunkar modell större efter det erkännandet. Trodde att den kalla drycken skulle hjälpa men den gjorde mig bara snurrig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rumprunk.. hmmm vilken komplimang! ;)

Lust och Fägring sa...

Ja vad säger man?