19.6.07

Pen mightier than the sword

Mina läppar mötte hans och jag transporterades fem år tillbaka i tiden. Vi var väldigt unga och älskare och han smakar precis som då. Nu kan jag nästan inte möta hans blick eftersom han ser så smärtsamt förväntansfull ut. I det ögonblicket blev jag den han ville att jag skulle vara, oskuldsfull och djävulskt kåt på samma gång. Han kommer därför alltid förbli Då men inget säger att jag inte får sätta på honom från och till.

Fick nyligen något som måste vara det mest upphetsande mejlet som skrivits. Scenerna som målades upp dansar i min annars tomma skalle. Hans ord är bättre än sex. De har redan fått mig att komma så många gånger att jag tappat räkningen. Jag svarade, han svarade, jag svarade, han svarade...

Han inspirerar mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är sexigt när de kan skriva.

Anonym sa...

åh att få ta del av dessa ord!

Lust och Fägring sa...

Sexigt.. jawohl!

Dessa ord är mina... mine... mine.. MINE.. muhahaha