14.7.07

Drama mama

Resan var kort och söt. Idag är jag trötter. Svårt att skylla på jet lag när man bara rest i någon timme. Fransmannen skickade som vanligt en bil för att hämta upp mig på flygplatsen. Aldrig att han skulle komma möta mig. Det gjorde inte så mycket just den här gången eftersom chauffören var stilig och pratglad. Han berättade att han bara jobbade extra som privatchaufför under tiden som han pluggade inför "The Knowledge". Han hade redan kuggats nio gånger men han försäkrade mig om det inte var så farligt eftersom det i snitt tog ett dussin försök innan man klarade provet.

Jag berättade att jag hade rest hit för att träffa en älskare. "The frog?" frågade han. "Oui, oui" svarade jag och gjorde några grodläten. Han skrockade högt. Han öppnade dörren åt mig och gav min väska till portiern. Innan han lämnade mig fångade han upp min hand, gav den en kyss och sa "It was a pleasure madam-moj-sell".

Väl uppe på rummet överröste Fransmannen mig med kindpussar. Hans skäggstubb raspade. Han snurrade mig några varv och fångade upp mig i famnen. Efter några heta kyssar anmärkte han på min martiniandedräkt och jag fick påminna honom om hur rädd jag är för att flyga. Han hällde upp lite skumpa åt oss och jag började per automatik klä av mig. Han rynkade på näsan åt mina bomullstrosor och undrade vad som hade hänt med all lingerie han hade köpt åt mig. "Köpt åt dig menar du väl?" sa jag och lät trosorna falla till golvet. Han jagade mig runt i rummet och hotade med smisk. Hälften av drickat skvalpade ur glaset och ner på mattan. Jag slängde mig skrattandes på sängen och gav upp.

Han ställde ner glasen på sängbordet och lirkade av mig behån. Han mumlade snuskiga ord på franska i mitt öra och smekte mina bröst. Jag sträckte mig efter ett av de halvtomma glasen och hällde i mig de sista dropparna samtidigt som hans mun hittade min bröstvårta. Han sög ömt först och började sedan slicka allt ivrigare. Han tittade på mig med vilda ögon. Känslan av min styva bröstvårta emot hans tunga hade väckt något i honom. Han tog glaset ifrån mig och kastade det mot väggen. Jag var inte sen att haka på hans dramatik. Jag tog tag i hans axlar och drog honom ner över mig. Jag hade längtat efter hans tyngd. Han knäppte upp kostymbyxorna och särade på mina lår. Jag tog tag i slagen på hans kavaj och blundade hårt när han trängde in. Vi morrade och snäste åt varandra och varje gång han bottnade skrek jag till. Våra kroppar slog så häftigt emot varandra i vår iver att bli ett att vi båda fick blåmärken på höftbenen. Han gurglade ur sig sin orgasm en kort sekund efter att jag darrat ur mig min. Han pussade mina ögonlock.

Han hade möten nästa dag men lovade att jag skulle få ha Chauffören.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns tillfällen då man skulle vilja va en fransos, dehär va ett av dom..
;)

Lust och Fägring sa...

Och ibland vill man vara chokladmousse.

Anonym sa...

Hahaha

Du kan få va min chokladmousse när du vill..!
=D

*kram*