2.7.07

Ta med mig bort

Professorn vill att vi åker till hans stuga vid kusten så att vi kan ägna oss åt snusk. Han ringde och berättade hur han ville ligga i hammocken och nästla ner huvudet mellan mina bröst. En liten tripp kan vara lösningen på mina problem, eller i alla fall ett plåster på stoltheten. Lite stock har aldrig skadat i sådana här lägen. Han har dessutom en båt. Jag gillar båtar.

Det skulle också ge mig ett tillfälle att visa upp alla nya underklädesset jag fått av Fransmannen. Tror att han lyckades köpa hela Agent Provocateur den här gången. Jag älskar vackra underkläder och Professorn gillar när jag visar upp mig för honom. Får kanske ta en bild eller två och skicka till honom så att han håller sig lugn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför lägger du inte ut en bild eller 2 här i din blogg för oss andra som inte får smaka på dig eller se dig live?

Lust och Fägring sa...

Ett tips är att inte hålla andan under tiden som du väntar på bilderna.