5.7.07

Sommarklänningen är kort

Var sjukt trött på stan så det är klart att jag tackade ja när Retep frågade om jag ville följa med till hans sommarhus. Han lockade med att det fanns en sjö i närheten.

Jag har alltid tyckt att det är sexigt när män kör bil. Det är något visst med att se profilen och den halvkoncentrerade minen med läpparna lätt isär. Underbart att titta på hur händerna greppar ratten, hur musklerna i underarmen rör sig lite och hur deras blick med jämna mellanrum riktas mot backspegeln. Jag hade valt att ha en kort, luftig sommarklänning på mig på utflykten. Det blåste kallt från luftkonditioneringen ner på låren. När Retep la sin varma hand mot min nakna hud var konstrasten stor. Han tittade på mig och log brett. Jag log tillbaka och tittade sen ut genom fönstret på det vackra landskapet. Under färden berättade han om sitt jobb, sin familj och sina drömmar om framtiden. Jag lyssnade inte alltför noga, jag var distraherad av tyngden av den brännande handen på låret.

Huset låg mitt i skogen. Det var gulligt, gult med vita knutar. Vi fikade på altanen. Han hade snickrat den själv. Det var en rejäl altan. Han är en rejäl man den där Retep. Efter fikat gick vi den smala skogsstigen mot sjön. Jag traskade på först och stannade lite då och då för att plocka blommor. Behövde något att pigga upp hemmet med. "Mmm... jag gillar verkligen utsikten härifrån, du får sluta böja dig ner sådär om du tror att vi ska ta oss till sjön" sa Retep efter en liten stund. Efter de orden kunde jag såklart inte låta bli att böja mig ner sakta, sakta och vicka fnissandes på rumpan. Retep tog blixtsnabbt ett hårt grepp om mina höfter. Jag hoppade till, överraskad av hans snabba rörelse och tappade mina blommor på stigen. Han tröck sig hårt mot mig. Jag rätade sakta på ryggen igen och stod med kroppen pressad mot honom. Han svepte mitt hår åt sidan och kysste ömt min nacke. Hans händer letade sig ivrigt in under klänningen och förbi trosorna.

Jag var ändå inte så badsugen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

män som kör bil... mums!

Lust och Fägring sa...

ELLER HUR!