2.11.07

Strawberries and cream

Ett gäng från jobbet var ut i onsdags. Jag hämtar mig fortfarande. Det var lite nytt folk som följde med. Alltid trevligt att få prata med lite nytt folk. Till en början var det samma gamla tugg om anslag och yadda yadda. Jag smet ut för ta lite luft och när jag kom tillbaka la jag märke till en av de nya. En strawberry-blonde uppenbarelse med bedårande fräknar på näsryggen, breda axlar och ett otroligt charmigt kroppsspråk. Alla satt som trollbundna och lyssnade på honom. De åt ur hans hand och det syntes att han njöt av det. Det var anledning nog för mig att ge mig in i leken för att raljera. Kvicka repliker utbyttes resten av kvällen. Ingen annan hade en chans att hänga med. Han kärvade och bråkade och retades, och jag var i himmelriket. Trosorna var alldeles blöta. Äntligen någon som är bra på att flörta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kväll! Vilken kille! Härligt att höra att det verkligen finns någon som hinner med i dina kvicka fyndigheter.

Lust och Fägring sa...

Han är verkligen en kille. En kille man ska akta sig för. Men det är svårt att inte vilja leka med elden.