30.11.07

My waaaaay

Sitter och matar in data, en oändlig mängd data. Ettorna och nollorna rasar förbi och jag dagdrömmer om Rävens bak. Jag brukar inte vara mycket för rumpor, är helt klart mest för händer, men just Rävens bak är otroligt tilltalande. Fantiserar om att se på när han duschar. Undrar om han sjunger i duschen. Jomen det gör han nog. Han sjunger samtidigt som han tvålar in sig, förmodligen gamla Sinatra låtar. Åh att få vara i ångan där i badrummet, känna tvåldoften och höra hans tolkning av Ol' Blue Eyes. Ögonen skulle följa löddret som glider nedför de fräkniga axlarna. Medans han skrubbade sig på bröstet skulle ett gäng bubblor fortsätta ner över hans rygg, följa svanken och stanna upp på ena skinkan. Precis då skulle han kika över axeln och se mig. Han skulle skrocka åt vart jag fäst blicken. Flinet skulle vara detsamma som det han hade när vi pratade gnistor, fast det rödlätta håret skulle vara mörkare nu när det var vått. Han skulle vända hela kroppen mot mig och min blick skulle vandra till hans vackra slaka kuk. Den skulle självklart dingla tungt mellan låren.

I fantasin brukar det dingla tungt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och nu fantiserar jag att jag är Räven... ;)

Anonym sa...

man är sugs alltid in i din lite udda värld. man får dock en liten känsla av att du driver med oss läsare. det gillar jag faktiskt. vissa läser nog bara för snusket och det gjorde nog jag med från början men nu ska jag nog ta och erkänna att du krupit in under huden. eller ögonlocken eller vad man nu ska säga.

Lust och Fägring sa...

Det är nyttigt att fantisera har jag hört. Själv har jag svårt att låta bli.

Driver med er? Vem? Jag? *ser helt oskyldig ut* Så länge du är nöjd så är jag nöjd *host host*

Men det där med under huden/ögonlocken låter som en rätt otrevlig åkomma...