10.4.09

Ja, tack

Han är bortrest och jag är frustrerad. Vande mig snabbt vid all njutning. Bestämde mig för att en kall dusch var det jag behövde. Fast när jag väl stod där naken i badrummet och hörde vattnet rusa tänkte jag att det allra bästa vore nog att försöka få upp värmen lite så jag kunde lätta på trycket han byggt upp. Vattnet omfamnade mig och jag blundade. Hans mörka röst ekade i mitt huvud. Lät händerna smeka brösten, magen, ner mellan låren. Kände vattnet strila över ryggen och skinkorna. Vände mig om och gapade. Vattnet sköljde över ansiktet och fyllde munnen.

Spottar ut en liten stråle och föser de blöta hårtestarna bakåt. Nu ska det löddras. Doften av mjölk och honung hittar mina näsborrar och jag suckar djupt. Låter honom kyssa min nacke. Låter honom slicka mina bröstvårtor. Låter honom penetrera mig. Hela tiden hör jag hans röst. Precis när jag ska till att komma frågar han retsamt om jag vill att han fortsätter, om jag behöver att han fortsätter. Jag känner i hans handlag att han redan vet svaret på frågorna men jag gillar att han frågar ändå, att han vill höra mig bekräfta.

Inga kommentarer: