17.4.09

Romantical

Solsken och förväntan värmer mig.

3 kommentarer:

S.A.I. Steve Lando sa...

*skiner*:)

Anders sa...

...studiebesök i verkligheten... eller vad man nu ska kalla det. Gillar att betrakta, kan inte kallprata, då är jag hellre tyst.

Vad tänker dom på och vad är det som får dom att göra det dom gör... våga inte komma hit för jag kommer att dissikera dig...

Ibland är det skönt att bara bestämma sig för att det här är mitt territorium - kommer du hit får du visa att du kan hantera det! Jag kommer inte äta dig, men jag förväntar mig att du har en åsikt.

Om du inte vet vad du själv vill kommer du till slut att välja det nån annan vill...

Sjunker in i drömmen om att få vara en av de personer som sveper förbi i L&F's liv...

Somnar leende.

Lust och Fägring sa...

Skiner gör du minsann.

En åsikt som jag har är att jag ibland gillar att ätas. Om jag vill det någon annan vill men inte vet det så gör det ju ingenting. Sveper och smeker förbi visst, men det jag vill jag vill är att någon stannar till.