30.1.08

Struntprat

Vi tar en morgonpromenad i solskenet. Räven verkar vara sur över något. Jag får bara korthuggna svar på mina funderingar och han har en bitsk min.

Han bär mig över tröskeln och lägger försiktigt ner mig i soffan. Han fångar in mig med min halsduk och använder den för att dra mig intill sig. Han tar av mig jackan. Jag slinker ur koftan. Hans fingrar knäpper varsamt upp byxorna. Jag drar raskt min tröja över huvudet. Hans rörelser är långsamma och bestämda. Han drar behån åt sidan och tar ena bröstvårtan i munnen. Han suger överraskande hårt på den.

Han positionerar sig mellan mina knän. Jag klappar honom ömt på kinden. Han greppar mina höfter och pressar ner mig i möbeln. Det blixtrar i hans ögon. "Och nu ska jag knulla bort den där Handledaren ur dina drömmar" säger han och kysser mig. Han ger sig inte förrän jag kommit så många gånger att jag är svimfärdig.

Tydligen så kan det löna sig att prata i sömnen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

"Han bär mig över tröskeln"... Hmm,trodde för ett ögonblick att du hade gift dig.... ;)Blev lite rädd... med tanke på bloggen naturligtvis. ;)

Lust och Fägring sa...

Vem har sagt att jag inte är gift? Behöver man ett uppehållstillstånd så behöver man... ;) Nejdå, än så länge är jag inte en ärbar kvinna. Och lika glad för det är jag? Eller?

Anonym sa...

Jai guru deva om, sa räven

Lust och Fägring sa...

Hehe... Ja inte sa han "surt" i alla fall.

Anonym sa...

men bara skuggboxning mot gurun än så länge?

Lust och Fägring sa...

På tal om skuggor- när hade du tänkt kliva fram ur dem och ge mig något att kalla dig?