8.3.09

Dance me to the end of love

Där satt jag i den gigantiska soffan och stirrade på planschen. Sjukt snygg var den. Han kom ut från köket med två glas merlot. Han var fortfarande lite spattig. Jag frågade lugnt om jag fick känna på hans kala hjässa. Det fick jag. Sa att jag alltid föredragit Lex Luthor framför Stålmannen. Han skrattade gott och la smidigt armen om mig. Sa massor med fina saker om mina ögon, om min mun. Han sa att han vart tagen av mina rappa kommenterar.

Plötsligt kände jag mig osäker på om jag ville vara där jag var med den jag var med. Fick lite panik. Bad om ursäkt och drog. Kissade bakom ett förortsträd, ringde en taxi. Det var en konstig upplevelse. Det är fortfarande varmt där han pussade mig på halsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lex Luthor?! Hahahaha. Underbara du.

Lust och Fägring sa...

Underbara du!