8.3.09

Sansad

Dalkullan och jag dansade massor. Fram kommer en bredaxlad man, inte speciellt lång, rakad slät på huvudet, något köttig är han. Inte direkt en sådan som man förväntar sig stöta på, i alla fall inte på dansgolvet. Nu var det i och för sig mest han som stod för stötandet. Han lutar sig fram och säger att han hört rykten om att jag är riktigt vacker. Jag säger att man inte ska tro på rykten. Han säger att just detta rykte verkar stämma mycket bra.

Han rör sig snyggt. Han dansar precis bakom och jag känner av hans kraft. Min kropp svarar per automatik på hans signaler. Han är grymt påstridig, kommer närmare, frågar tusen frågor. Han pratar snabbare än vad jag gör, vilket är imponerande. Det här går alldeles för fort men jag hittar tjusningen i rusningen. Låter honom ta på mitt hår, pussa mig på kinden, pussa på min hals. Hans ögon berättar att han är bra på att knulla. Han försöker inte dölja att han tittar på mina bröst och han låter handen smeka över min bak upprepade gånger. Blir upphetsad av att han är så rak på sak.

Eftersom han är så spretig och kletig känner jag mig samlad och sansad i jämförelse. Just den känslan behövde jag.

Inga kommentarer: