15.3.09

Om

Sitter och läser i solen på verandan när telefonen ringer. Fransmannen vill kolla läget. Eller det är det han säger sig vilja göra. Hör dock på hans röst att han vill mer än så, det är uppenbart att han vill leka. Han frågar vart jag är och vad jag har på mig. Han blir till sig när han får veta att jag är på landet i jeans och en gammal sweatshirt. Han ber mig låta en hand vila mellan mina ben. Han ber mig massera och berätta hur det känns.

Sen ber han mig låta handen glida innanför tröjan. Han vill att jag ska nypa lätt. Jag gnyr. Han säger att han kan se mig där i solen när han blundar och att det gör honom hård. Han ber mig knäppa upp byxorna och vill att jag ska hasa ner dem till knäna. Blickar ut över ängen och in i skogen. Ingen som ser vad som sker. Fnissar och lyder snällt. I luren hörs hur Fransmannens andning blivit ansträngd.

Till sist vill han att jag ska dra trosorna åt sidan och lyssna noga på det han skulle ha gjort om han var där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om man ändå bodde på landet och hade en kikare. ;)

Lust och Fägring sa...

You peeper you!