21.3.09

Vad dillade jag om?

Pulsen är inte superhög men jag känner definitivt att hjärtat bultar. Plötsligt var man kanske inte så bra på att prata, det som annars brukar gå som en dans. Minns hans ord men inte mina, vilket kanske är lika bra. Försöker aktivt att inte avslöja att hans röst överraskar.

Vi lägger på och jag fylls av en oförklarlig, bitterljuv känsla. Betoning på ljuv men fortfarande lite lite bittert. Somnar tvärt och sover så djupt att jag inte riktigt vet om det som var innan var en dröm eller verklighet. Kollar telefonen. Det är nuffror och grejer där, verkar vara verklighet. Men jag vet att jag har lurat mig själv med luren förr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du dillade nog inte, du charmades nog som bara den.

Lust och Fägring sa...

Nog och nog säger inte så mycket.