9.8.07

Bloody fingers, bloody hell

Skrev tills fingrarna började blöda. Det var en stund där jag var sjukt imponerad av vilket geni jag är men sen insåg jag att jag skrivit de senaste fem meningarna med caps lock. Professorn ringde. Han var charmig och ville komma förbi. Jag sa att jag saknade honom. Nu vet jag inte riktigt om det är sant eller inte. Det var sant när jag sa det i alla fall. Det är väl det som räknas.

Fransmannen är alltså på ingående. Han lär ta in på hotell. Här kan han inte bo. Papper och underkläder överallt.

Lester på msn: Jag drömde att du var gravid med mitt barn. Vad ska jag göra för att du ska bli min?

Msn är djävulens påfund.

7 kommentarer:

Anonym sa...

vill ha tele6 med dig

Lust och Fägring sa...

Mmm... Du har nämt det några gånger. Och jag som vill ha villa, volvo och vovve med dig. Synd att vi vill så olika saker.

Anonym sa...

Hahahaha... FÖR roligt. Det är så sådana förslag ska tas.

Anonym sa...

Heter det inte tele2?

Anonym sa...

Jag tar gärna villa, volvo och vovve med dig vilda matilda!

Anonym sa...

Klart att man ska nämna volvo, villa och vovve när man vill bli av med en snubbe. Han lägger väl benen på ryggen direkt!

Lust och Fägring sa...

Kan man verkligen ha FÖR roligt?

Vem vet vad det heter?

Vilda Matilda? Haha.. och haha igen.

Det brukar funka så har jag hört.