6.8.07

Kadonk

Mitt liv är inte roligt just nu och jag lider. Jag fattade aldrig det där med att man måste ha tråkigt ibland för att ha kul sen. Misär och måsten. Säger en endaste människa till att det kommer ordna sig hoppar jag... upp och ner. Först tänkte jag skriva ut genom fönstret men jag ska spara på mina dramatiska utspel. De behövs säkert mot slutet av veckan. Fransmannen kommer nämligen på besök. Merde!

Jag ska köpa en upphottad moped och tävla mot grannfjortisarna. Preja in dem i buskagen och skratta åt deras blodiga trynen. Det skulle nog vara lugnande. Lugnande men långt ifrån tillräckligt tillfredställande.

Jag har kommit på mig själv med att dagdrömma om en prins ridandes på en vit springare och det äcklar mig. Det är ett mysterium varför jag plötsligt behöver se mig själv som nödställd. Satans hormoner driver mig till vansinne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vkahiaismllmlåeelelvdkvroaoae.crcvt.

/En beundrare

Anonym sa...

Mina sympatier, damen. Men vad göra åt vardagssamsara? Noll och intet. Go with the flow.

/Prankmonkey

Lust och Fägring sa...

Jag är ledsen men jag har inte riktigt tid med koder och sånt just för tillfället. Klart att du får leka och vara nyfiken men tala gärna klarspråk. Jag är en busy missy.

Man kan göra massor. Man kan skrika och härja och krysta tills man föds ur tristessen och in i en ny livscykel. Viva la jeevan moksha!