13.8.07

Idag har jag blåa ögon

I knew a girl with sad blue eyes
but at the feast I lost my psychic prize
I did forget what the tarot maid did say
I burn today
I burn today

Our house was filled with many birds
she said to me I can understand their words
the land will shake so run away
I burn today
I burn today

Yesterday I will burn
for the times I did not learn

She said have fun its time has come
hold my heart strings and have yourself a strum
no nevermore this song will we play
I burn today
I burn today

And as I drank in old Pari
she laid her cards just to see what she would see
down by the water you'll find your happy days
I burn today
I burn today

Yesterday I will burn
for the times I did not learn

I ran so fast into the North no snow on me
and so you said thenceforth I let snow fall
on frozen yesterday
I burn today
I burn today

And if my head is hanging down
I feel her arms and her legs are all around
And we make love beside the waterway
I burn today
I burn today

Yesterday
I will burn
for the times
I did not learn

Behold the rose of Jericho
How many lives I really do not know
though with the rain I know it will return
Today I burn
Today I burn"

10 kommentarer:

Anonym sa...

Frank Black and the Catholics - tror jag

Lust och Fägring sa...

Nu har jag officiellt raderat tre svar på din kommentar. Du gör mig nervös.

Anonym sa...

Nu blev jag nyfiken... vad skrev du? ;)

Lust och Fägring sa...

Det kan jag givetvis inte berätta. Hemlis.

Anonym sa...

Dina kommentarer blir till vad jag vill i mina drömmar.... *ASG*

Lust och Fägring sa...

Haha... The Drifter och en Dream Weaver. Låter inte helt illa eller?

Anonym sa...

Jag smyger mig in i natten och blåser drömmar i ditt öra....mohahahahaha(vilken ska hon få....hmmmm den va för syndig... den då....ahh den blir det, syndig med klass...) *asg*

Lust och Fägring sa...

Inte blåsa i örat för då kanske jag ryser och ryser jag vet man inte hur det slutar.

Anonym sa...

Rysa och skaka, skaka av välbehag ;)mmmmmm

Lust och Fägring sa...

Välbehag? Jag och mina behag är inte svåra att behaga men det enda jag skakar är galler. Rassel, rassel.