3.8.07

Ett senare tillfälle

"Pling plong" hör jag någonstans långt borta. Kom i säng vid sex och det känns som jag bara hunnit blunda i någon sekund. Dåsig är jag. Dåsig och mycket förvirrad. I vanliga fall skulle jag aldrig ha öppnat dörren men jag liksom bara flöt fram som i trans. Ögonen känns torra och läpparna spruckna. Håret står åt alla håll. Jag kastar upp dörren och där står James Dean. Den överraskningen väcker mig tillräckligt ur transen att jag känner efter om jag har kläder på mig. Jadå, den vita t-shirten från igår är på. Känner lite till, japp trosorna med.

Han ler och ser jävligt road ut. "Nu vart du överraskad va?" säger han och flinar vidare. Jag ler inte utan försöker stänga igen dörren. Han ställer sig i vägen och drar upp den igen. "Du sa igår att vid kunde ses vid ett senare tillfälle. Imorse kom jag på att det här var ett senare tillfälle" förklarar han. Jag suckar och muttrar några svordomar och traskar tillbaka mot sovrummet, hoppar i säng och drar täcket över huvudet. Jag hör hur han tar av sig jackan och skorna ute i hallen. Jag hör sen hur han stökar runt i köket. Jag hatar när andra stökar runt i köket. Skafferiet är ordnat efter ett nogrannt system. Efter en stund känner jag doften av mitt kaffe från St. Helena. Lite ironiskt att han valde Napoleons favorit. Ber en stilla bön att han inte gjort kaffet för svagt.

Han kommer in och sätter sig på sängkanten och drar av mig täcket. Jag vänder mig på mage i protest mot det starka solljuset. Han ställer ner kaffet på sängbordet och börjar smeka mig över ryggen. Jag blundar. Hans händer glider in under t-shirten och jag känner hur min sömndruckna kropp svarar på behandlingen. Allt är som i en sådan där dröm när man är med i handlingen fast samtidigt tittar på. Jag orkar inte protestera när han drar av mig trosorna. Han sätter sig mellan mina ben och kysser baksidan av mina lår. Hans händer glider längst med hela kroppen. Han lyfter upp mina höfter och positionerar mig med knäna i madrassen, rumpan i vädret. Min ena arm hänger slappt över kanten av sängen. Han börjar slicka mig bakifrån. Sakta men säkert vaknar mina nedre regioner till liv. Huvudet är dock fortfarande dåsigt.

Han tungkysser mitt kön passionerat. Jag hör hur han smaskar. Han håller på i precis sju minuter. Jag stirrar nämligen hela tiden på klockradion. Vid den åttonde minuten känner jag att han börjar ta fingrarna till hjälp. Han mumlar något och jag vänder mig sakta om och ser att han har kuken i handen. Ollonet är en ilsken nyans av rosa. Hans ögon är lika dimmiga som mina; hans läppar glansiga.

Jag hade glömt bort hur skönt det var med morgonsex. Synd bara att kaffet hann bli kallt. Nu ska jag städa skafferiet.

2 kommentarer:

fredde sa...

Jag läser och lär.....

Lust och Fägring sa...

Lär dig vad? Hur man kokar kaffe?