27.8.07

Room service

Tankar om hur brudgummen skulle sätta på bruden i stussen på bröllopsnatten var det enda som höll mig vaken under den trista ceremonin. Hann i och för sig även fantisera om en rätt vild trekant med prästen och brudens far. Kyrkor och syndiga tankar hör helt enkelt ihop.

Hamnade vid barnbordet under middagen. Roade mig med att flörta med min sjuttonåriga bordspojke. Han försökte låta världsvan men nervösiteten lös igenom. Jag tyckte bara att det var rart när hans ljusbruna ögon fastnade i min urringning. Efter tårtan bjöd han upp mig på dans och det var lite mysigt att ha hans varma fuktiga hand vilandes i svanken. Han luktade på mitt hår och jag kände mig också som sjutton för en liten stund. Precis när han äntligen tagit mod till sig att börja föra kom Kostymen och trängde sig emellan. Bordspojken släppte ovilligt min hand och lämnade över mig. "Jag kunde inte bara titta på när du lekte med pojken. Jag var tvungen att rädda honom" viskade Kostymen. Jag nöp honom hårt i sidan och snäste "Du bara förstör!"

Han pressade mig mot sitt bröst och jag kände hur mina kinder hettade. Jag visste att han skulle vara här men inte att jag skulle tycka att det var så trevligt att vara i hans famn igen. Han retades och snurrade mig svimfärdig. När låten var slut ledde han raskt ut mig för att ta lite luft. Den svala brisen kittlade mina knän och Kostymen kittlade mina läppar. Vi gick runt hörnet och hånglade ett bra tag mot en stenmur. Jag kände att Kostymen var styv och knäppte upp hans gylf. Tittar honom i ögonen och börjar runka honom. I ögonvrån ser jag hur Bordspojken lurar i mörket. Hans svartsjuka blick får det att pirra lite extra mellan låren. Jag vänder huvudet mot honom och ler försiktigt. Kostymen är nära nu och bedyrar mina mjuka, skickliga händer. Kostymen spiller sin säd på gruset och Bordspojken stormar iväg. Jag får mitt senare på hotellrummet.

Skratta bäst den som kommer sist.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oskyldigt lammkött till förrätt, skyldig biff till huvudrätt och nattliga lekar till efterrätt. Det var inte en så dålig brölloppsmeny ändå.

Anonym sa...

Undrar om inte det var Bordspojken som hittade till ditt rum ändå. Hmm...

Anonym sa...

Hmm... lika tankeinspirerande som vanligt min sköna.

Lust och Fägring sa...

Det var en mumsig måltid.

Ja undra kan man.

Kan tänka mig vart tankarna tar dig ;)