13.8.07

Skata

Sitter och fingrar på halsbandet jag fick av Fransmannen. Det har varit en minst sagt intressant helg. Han ligger och sover i min säng. Han snarkar franskt. Vi älskade större delen av kvällen och sen somnade han sött. Jag har mest lyssnat på musik och försökt komma på hur jag ska göra med halsbandet. Det glittrar fint. Av någon anledning får den mig att tänka på döden. Det är svårt det där med döden. Jag hade gärna varit en av de där som kom till himmelen. Vad roligt man skulle ha, bara äta cream cheese hela dagarna. De som jag känner som har dött har i min skalle bara åkt på semester. Ibland letar jag efter dem på resedagboken.se. Nä nu ska jag sluta tänka på döden. Det var inte speciellt kul.

4 kommentarer:

Cygnus sa...

vi får nog göra varandra sällskap i de varmare regionerna när döden inträffat =/

Lust och Fägring sa...

Guld ju! Hetta är det rätta.

Anonym sa...

Jag sluter mig som vanligt till skaran. Jag tror att ärkeslynorna får de bästa platserna, närmast elden.

Lust och Fägring sa...

Absolut. De hetaste ska vara närmast hettan. Vavavoom.