16.8.07

Giftiga omdömen och tårar

Vin är bra för själen, smått berusande och lagom kultiverat. Jag har en spindel i lägenheten. Det är en sådan där spindel med långa, långa ben. Det kittlas när den klättrar öven min fot. Idag är jag irriterad för att folk inte fattar vem jag är. De fattar verkligen inte. Jag tycker inte att det ska vara så svårt. Onanerade på morgonen. Det hjälpte lite. Det är underbart att unna sig lite onani. Nu sjunger vackra pojkar på teven. De är svettiga och poetiska. De finns låtar som är skrivna om mig. Inte särskilt bra låtar men ändå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

MMMM, lite telebus när andan faller på?
rufus_45@hotmail.com

Anonym sa...

rufus_45@hotmail.com
IDIOT!

Lust och Fägring sa...

Ja vissa ger då aldrig upp. Funny.

Anonym sa...

Du är min musa.

Anonym sa...

Rufus, 45. Kåtslag.

Lust och Fägring sa...

Musa hahaha... Det låter jag nog bli.

Eller hur PM! Något slags slag är det.