12.6.08

Dags att prata pension

Gårdagens galej var något av ett fiasko. Räven och jag flörtade hejvilt. Han bjöd på drink efter drink efter drink. Jag var full. Han smekte mig lätt över på baken på det trånga dansgolvet och trängde in mig ett hörn. Han pratade om att han ville se min fitta igen. Att han ville slicka den. Fingra på den. Pressa in sin kuk i den. Jag kontrade med att säga att jag var kåt och att hans ord gjort mig våt. Han tog ett fast tag i mitt högra lår och klämde till. Tittade på honom och skrattade. Skymtade Doktoranden någonstans i folkhavet men var för berusad för att bekymra mig om att vara diskret. När Räven gick för att besöka herrarnas kom jag plötsligt på att i morgon är en annan dag och smet ut bakvägen.

Fylleonanerade mig till sömns. Kom hårt och länge. Moget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är min idol!

/Fred

Lust och Fägring sa...

Och du är min!