6.6.08

Kroppar i rörelse

I början av kvällen drack vi öl och talade om forskning. Sen drack vi öl och åt en bit mat. Efter det drack vi öl och lyssnade på ett band. Till slut drack vi öl och rörde oss i takt med musiken. Handledaren var redig och jag var bortom all kontroll. Vi stod nära nära. Det var trots allt riktigt trångt. Han rörde vid mig. Jag rörde vid honom. Genom alkoholdimman tittade han på mig som om han ville slicka mig från topp till tå. Det var svettigt. Basen kittlade mina inre organ.

Vi gick ut för att ta lite luft. Vi svamlade och jag kunde inte titta mig mätt på hans läppar. I luften hängde en klart olämplig stämning. Plötsligt kom jag att tänka på Bedårande. Hur skön hon hade varit. Jag var tvungen att fråga hur det var med henne. Det var bra med henne. Hon och hennes fästman (!) hade fullt upp med att planera bröllop. Inte så konstigt att hon inte avslöjat något om vår sexskapad. Vi gick in igen och dansade mer. Han kan röra sig den där Handledaren. Ni vet vad de säger om det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ett fan.

/Patrick

Lust och Fägring sa...

Jag är en ängel.