17.6.08

När jag knullar ex tänker jag på dig

På den hejdundrande brakfesten intogs det givetvis stora mängder sprit. Och något väntat innebär stora mängder sprit en halvtaskig bedömningsförmåga. Denna halvtaskiga bedömningsförmåga har en förmåga att leda mig rakt in i armarna på något gammalt ex och mycket riktigt var det där jag landade i lördags.

Inom loppet av två minuter hade han hånglat upp mig mot ett roulettebord. Men det var inte hans läppar som mötte mina, inte hans tunga som smakade mig och när han knullade mig svettig var det medvetet inte hans namn jag stönade.

Bus-igt va?

5 kommentarer:

HR sa...

För någon månad sedan hade jag en distansromans. Hon var så frustrerad att hon skaffade en knullkompis med samma namn som mig, bara för att få stöna mitt namn i hans öra. Skrev om det i ett inlägg på min blogg. Jag blev kåt av svartsjukan jag kände. En konstig känsla.

Anonym sa...

Du är ond alltså. På riktigt. Smisk skulle du ha!

Lust och Fägring sa...

Omständigt att leta upp någon med samma namn. Det är väl bara säga att man hittat på en "roligt" smeknamn. Roger till exempel.

Ja smisk är precis vad jag skulle ha!

Anonym sa...

Haha, usch vad genomruttet välplanerat att leta upp någon med samma namn :)

Smisk på L&F oxå, det var lite odygdigt av dig..hehe

Lust och Fägring sa...

Ska du också smiska? Stjärten kommer vara rosenrasande.