10.6.08

Play with me

Känner mig lite frustrerad då jag inte fått leka som jag vill. Dumma. Ja, du vet vem du är. Det är svårt när en person är uppe i gryningen och den andra är ett av nattens barn. Alla nattugglor får räcka upp en hand så jag vet vad som går att finna när sömnlösheten smyger sig på. Allvarligt talat så är jag superglad att jag har hittat Bus på oväntat håll. Problemet är bara att jag har helt slut på antiBus och suget gör mig till en fjant.

Träffade Räven idag. Han var lika charmant som alltid. Fan för honom. Han kastade in ett pappersflygplan genom mitt fönster. Att han lyckades var rätt imponerande då mitt kontor inte är på bottenplan och det var väldans blåsigt idag. När han kom in för att hämta det stängde han dörren efter sig och satte sig mittemot mig vid mitt skrivbord. Han la armarna i kors på bordskivan och vilade hakan mot dem. Tittade upp under lugg.

"Ska du med i morgon?" frågar han. "Mmm" svarar jag och kämpar emot min längtan efter att pressa min mun mot hans. "Bra" säger han och slickar sig om läpparna. "Mmm" säger jag igen, lutar mig bakåt och knäpper upp min översta skjortknapp. Han hostar till och lutar sig demonstrativt tillbaka i stolen. Han drar händerna fram och tillbaka över sina jeansbeklädda lår i en hastig rörelse utan att slita blicken ifrån mig. Mitt drag. Jag knäpper fantasilöst nog upp ännu en knapp i skjortan. Han flinar. Han lutar sig tillbaka ännu mer och knäpper upp byxknappen. Jag höjer ögonbrynen.

Jag särar på benen och pekar nedåt. Han fattar galoppen direkt och dyker ner under skrivbordet för att kika. När hans huvud till slut poppar fram igen konstaterar han uppspelt att "Den trolösa är troslös."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar också att vara uppe om natten. Håller dig mer än gärna sällskap.

Lust och Fägring sa...

Bra att veta ;)