8.6.08

Det som komma var

Mys och jag var tillsammans från och till under gymnasietiden. Det var puppy love på högsta nivå. Han behandlade mig som en prinsessa och var den bästa pojkvän en bortskämd snorunge som jag kunde ha önskat mig. Vi var så lyckliga och oj så naiva.

När jag satt där var det svårt att inte bli nostalgisk. Efter hans mycket smöriga uttalande om mina färdigheter mellan lakanen var det svårt att inte svepas med. Hans knä var min alldeles egna tidsmaskin. Efter några smekningarna över ryggen var det dags att party like it's 1999. Vi tungkysstes och han lät handen glida in under min kjol. Efter en trevlig utomhuspettingsession bestämde vi oss för att åka hem.

Ja hem till honom förstås.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en liten retsticka. Det är underbart.

Lust och Fägring sa...

Ja tycker om att retas.